happy days.

Så fort jag känner något speciellt så vill jag skriva det i bloggen. Men tänker nog inte göra det för jag vet att såna bloggar där man säger vad man tycker och känner ofta blir ganska skandalomsusade och rätt som det är så får man en flaska i huvudet. Samtidigt så förlorar man alla i sin närhet på köpet när man bara lägger ut hela sitt privatliv fast å andra sidan så har man ju fortfarande sin blogg så det gör kanske inget. Så har man sims. Sims. Sims. Sims. Fy fan vad jag tjatar men för att vara helt ärlig så känner jag att jag vill fly helt och hållet in i den världen med Eva-Lotta Skön och Maxwell Donnelly (som förövrigt är goth) tills mille kommer hem.

Samtidigt håller jag tummarna för att jag inte i samma veva förlorar de som jag verkligen bryr mig om.

Och på tal om att lägga ut hela sitt privatliv så gör jag nog redan det omedvetet för vissa kan verkligen läsa mellan raderna och det är de som ska ta åt sig av föregående mening. Fast det är nog bara en person.

/anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback