hårlöss.

Ja nu sitter jag här med en förfärlig beslutsångest som jag haft så många andra dagar om exakt samma sak. Nämnligen mitt hår. Det råder inget tvivel om att det är slitet och jag har ett riktigt skräckexempel hur det kan se ut när jag inte borstat eller gjort vid det och dessutom stått en hel konsert och tvinnat och flätat på det som jag allt för ofta redan gör:



Detta ser faktiskt rent av skabbigt ut... här skulle typ 20 cm behövas klippas av i all hast.



Dock togs denna bild en vecka senare, i lördags, och här tycker jag inte alls att det ser skabbigt ut. Och jag känner i hela kroppen hur jag kommer sakna att ha så här långt hår samtidigt som jag verkligen känner hur det är dags att klippa av. Kanske göra någon mer frisyr av det? Typ lite uppklippning? Jag behöver lite åsikter innan jag kan bestämma mig!

(Och nej, jag behöver inte höra av andra vilket I-landsproblem detta är men alla problem blir lätt stora problem i min oerhört problematiska värld! Har jag skapat den själv?)

Kommentarer
Postat av: marioni macaroni

jag tycker som såhär va! att du klipper av kanske fem, sju centimeter av topparna som är slitna och sen klipper upp det/gör frisyr av det, så kommer det ju inte kännas så tråkigt om du kan variera det! jag tror att du hade sett sjukt snygg och sofistikerad ut i kortare hår men du vet också hur mycket jag älskar ditt långa hår! men det är inget i-landsproblem! kanske ett flickproblem.. men jag tror absolut inte det hade varit fult med kortare, annorlundare frisyr! du är fin i allt, det går liksom inte att du blir ful.

2008-06-18 @ 19:05:29
Postat av: marre igen

förresten baby så har jag nytt nummer igen och det här nummret kommer det att förbli föralltid (eller till nästa gång mobilen blir tappad)! 0700455378! PUSS

2008-06-18 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback