hemma

Ja, nu är vi hemma! Det har varit 5 utomordentligt trevliga dagar med extremt mycket sol, extremt mycket musik och extremt mycket alkohol. För att inte tala om all kärlek. Precis alla ingredienser som ska till för att det ska bli en riktigt god festivalsoppa! Dock orkar jag inte riktigt berätta om festivalen just nu för jag är så galet trött och dessutom så passade jag bara på att lägga in ett snabbinlägg medans mille är och borstar tänderna för det är ju inte det mest sociala man kan göra, det här med bloggandet..

Idag har varit så himla mysigt för vi har bara legat i min säng, en riktig säng utan sjuka traktorspår och stenar som gnager in i ryggen. Utan en riktigt skön och varm säng som man kan ligga i utan att antingen svettas ut varenda droppe ur kroppen eller frysa så att man tror att tänderna ska hacka ur munnen. Har sett dubbelavsnitt av Lost och så har vi sett på 27 Dresses, som var supermysig. Och givetvis ätit en massa onyttigheter.

Sa jag att jag är världens hesaste människa förresten?
Nej, det gjorde jag inte för jag kan inte prata. så hes är jag.

Nu kom mille tillbaka så nu är det honom jag ska pussa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback