i wan't to live in your world

Ojdå, den här dagen har jag VERKLIGEN spelat sims hela dagen. Det är verkligen helt sjukt beroendeframkallande. Jag har flyttat mig hit och dit men vart jag än sitter så är datorn och mina tre dalmatinerhundar med. Nu har de fått en kattunge också. Jag trivs med mitt liv. Verkligen! Men chansen att smita undan från verkligheten sådär totalt som man kan göra med sims, och leva sig in i någon annans liv som man kan styra och göra perfekt... Det är ju faktiskt helt fantastiskt. Sims är alltså inte bara kul... Det är fantastiskt!

Att det har varit skitväder hela dagen har bara gjort det bättre för då behöver jag inte göra annat. Fast det har jag ändå.. .Det blev somsagt jättemysfrukost med mille och sen har vi gjort hemmagjord pizza också som smakade ljuvligt. Helt underbar helg har det varit. HELT underbar!!

Ändå är jag inte det minsta redo för nästa vecka för nästa vecka innebär att mille åker till Montenegro i TVÅ VECKOR och om jag redan känner saknad så det gör ont i magen, när han sitter bredvid mig.. Hur i hela friden kommer det då gå sen när han är borta? :(

Kommentarer
Postat av: Christine

tänk såhär, sen har ni en halv evighet tillsammans i höst då ni kan pussa på varandra varje dag och utbyta kärleksfulla blickar varannan minut. klarar du dig nu? :)

Postat av: Erika

Kanske...



men jag behöver nog lite hjälp och underhållning under veckorna. tror du att du kan hjälpa till med det?;D

2008-06-24 @ 01:41:55
URL: http://kufiskt.blogg.se/
Postat av: Christine

jag lovar att hjälpa till så mycket det behövs + lite till ;D hallå! jag är jättesugen på helsingör/köpenhamn eller nåt nästa vecka.. så man slipper sitta hemma i en bonnahåla för några timmar. vad sägs?

2008-06-24 @ 12:43:51
URL: http://christinemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback