ideal och kval.

Undrar varför jag alltid hamnar här när jag har annat att göra... Eller jag hamnar här annars också tycker jag men speciellt när jag egentligen inte alls borde. Vilket kanske är bra för jag behövde nog ett avbrott från den dumma körkortsteorin som för övrigt är den sista läxaktiga saken jag ska ha på i alla fall ett år! Så det känns ändå helt okej.


är inte maria världens sötaste flicka?

Idag har varit en sån idealisk dag känns det som. Vaknade bredvid den bästa för att sen gå ner till stationen så man i lagom god tid kunde sitta och sörpla i sig en lättlatte (sa jag att jag har en nyttovecka? sa den som sitter och kränger digestive). När jag kom hem duschade jag av mig och åt paj som blivit över sen studenten för att sen smita iväg till jobbet och tjäna lite pengar. Väl hemkommen, runt sju, så tjatade jag med julia på en joggingtur och sen tränade vi lite styrka också tillsammans. Vilket faktiskt var ganska kul. Nu sitter jag i uterummet i badrock. Dricker te, äter kex och kämpar med körkortsteorin. Dagar som denna har jag längtat efter så att det gjort ont i magen, så länge.

Jag längtar tills jag får rätt med min kamera för i sommar vill jag fota en massssa!

Kommentarer
Postat av: mille

Sommaren som nyss varit eller den som kommer i augusti? jag ska fotografera dig!

Postat av: Erika

svar mille: du är min sommar!!

2008-06-10 @ 19:52:02
URL: http://kufiskt.blogg.se/
Postat av: maria

är inte erika den sötaste flickan i hela världen?

2008-06-17 @ 10:00:51
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback