Jag har nog aldrig...

... Haft så fint hår som jag haft idag.

Jag har nämnligen blivit studentfotograferad av Marit Lasson och det var ganska intressant just för det att jag steg upp två timmar innan champagnefrukosten när det var studentdag och lockade håret vilket resulterade i något skitfult raffs. Idag däremot så slutade på jobb vid två vilket gav mig en halvtimme att göra mig iordning innan jag skulle med bussen. Hann packa allt och locka håret så att jag med marginal hann med bussen. Och det nedrigaste av allt var att det 1000 gånger bättre än på studenten, på typ 20 minuter istället för äckliga en och en halv timme!

När man lockar håret och sen borstar ut det så ser det nästan ut som självfall och så himla fint och jag har faktiskt bildbevis! Dock har lockarna gått ut en hel del här men jag tycker det är rätt fint ändå!



okej, nu ser man inte så mycket.. men jag var nöjd med sminkningen med så jag ville ha med den också!



Här fick jag med min studentpresent också som jag fick av mina föräldrar. Tittar ni noga så ser ni att det är självaste jag ingraverad där, i profil. Tänk vad folk hittar på! Jag gillar det jättemycket fast problemet är att jag känner mig dum när jag säger att jag gillar det för det innebär att jag gillar mig själv eftersom att jag är på det. Men erika, vad är det för fel med att gilla sig själv? Dumma jantelagsjänta!

Som fortsättning på överskriften så har jag nog aldrig...
... Saknat någon så mycket som jag saknar mille just nu.

Okej, det är väl som jobbigast de första dagarna och han åkte idag. Men shit, det känns verkligen som att något fattas.. Som att jag tappat en tå eller något finger.. Fast jag hade nog saknat mille mer om jag tappade honom än om jag tappat en tå. Man klarar sig utan en tå.

Jag måste lägga mig och sova nu för jag känner mig alldeles lovesick. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback