långt, långt bort

Idag är en sån dag då jag verkligen känner att det är likabra att packa väskorna och flytta. Till malmö eller göteborg kanske. Eller lund hade också varit trevligt. I alla fall, någonstans där jag kan bestämma själv helt och hållet. Jag är förbannad på mitt jobb och på min familj. Sistnämnda egentligen helt utan anledning.. Jag blir bara arg hela tiden, helt okontrollerat.

Jag har till och med sökt igenom blocket nu för någon lägenhet som man kan hyra direkt när man kommer hem men där är typ inget.. allt är över sommaren eller någon gång i september. Tänk vad skönt att komma hem från asien, bo hemma i max en vecka och sen flytta helt direkt. Problemet är bara att jag kommer vara pank när jag kommer hem och jag har inget jobb dit jag vill flytta. Fan, när blev allt så himla svårt? Och vart tusan är mille någonstans?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback