moral gånger två.

Jag är verkligen en riktig hycklare.

Dagligen stör jag mig på miljöbovar som kör till affären som ligger 500 meter bort, som låter vattnet så och rinna när man inte använder kranen eller som på jobbet där man slänger precis allt i samma soptunna. Papper, mat, kartong, plast, alluminum och glas. Allt åker ner i samma. Och jag stör mig! Dock, ett jävla dock, så är jag ändå den, som när jag duschat klart, står kvar i duschen och bara låter vattnet rinna över mig och undrar när jag ska börja koka. Jag stod till och med och funderade på detta inlägget när jag stod där och tänkte vilken hycklare och miljöbov jag var, men jag gick minsann inte ut ändå!

Problemet är att jag inte vet om jag är villig att ge upp de där duscharna. Jag har verkligen gjort allt för att bli varm idag, klätt på mig, lagt mig under täcke x2 och huttrat och inte förrän jag satte igång maxvärme på duschen så kände jag att jag levde igen. Jag önskar att jag inte var så självisk.



fotografen undrade förresten igår om jag inte hade tänkt att satsa på modellyrket. Jag fnös högt och skrattade hånfullt. Fast innombords så sköt min självkänsla i höjden!

Kommentarer
Postat av: Mille

BABY jag saknar dig sa fruktansvart.. snart ar det din fodelsedag och jag ska forsoka ringa dig da :)

just nu ar det 36 grader i skuggan och vi har badat i bade hav och pool.. inte alls mycket turister och en god 50 CL ol kostar ca 10 kr pa stranden! VARFOR AR INTE DU HAR!! love!

2008-06-26 @ 15:55:32
Postat av: Erika

åh mille jag dör!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback