pepparmynta och längtan

Damn, nu sitter jag här och tittar på allas festivalbilder. Jobba sex dagar i rad i all ära men nu ångrar jag bittert att jag inte åkte till hultsfred ändå. Jag har fått en sån oerhörd festivalkänsla. Jag vill bli solbränd, lerig och vinfull. Vakna i ett alldeles för varmt tält och gå ut och knäcka första ölen klockan sju på morgonen. Äta skräpmat och göra tokiga saker. Åh!



Men nu går det inte att åka på mer festival för mig iår... Även om jag hade kunnat tänka mig arvika, emmaboda och inte minst way out west. Fast det jag ska hitta på om sisodär 6-7 veckor är ju inte heller fy skam! Planeringen är i full gång och hemresan är prelliminärbokad. Tänk värme och tropiska nätter i över tre månader. Jag tror inte att någon förstår hur mycket jag längtar. Kanske mille i så fall men det är ju inte så konstigt.. Vi kommer ha det helt underbart!



På tal om underbart så är jag sugen på att festa till det lite på min födesedag nästa lördag (28/6). Någon som kan tänka sig att komma på fest?

Ja, bilderna.. eftersom att jag inte kunnat lägga upp bilder på ett tag så får det bli två bilder som jag tänkt lägga ut ett tag. Den ena kan ni kanske ana vilken dag det skedde på. Med på bilden är mille och dingle. Den andra är från milles överraskningskväll, Kashmir och den som kikar till det är
tingan. Killen vars bilder jag snott!

Min kamera är på lagning nu så snart kommer det egna bilder!! :D

Kommentarer
Postat av: maria

jag kan absolut tänka mig fest och självklart får du låna min andra kamera medan din är på lagning!! <33 (ps saknar dig ds)

Postat av: Christine

jag skulle verkligen kunna tänka mig lite festligheter och få fira din födelsedag och spendera lite tid med dig eftersom att du snart försvinner från sverige!

2008-06-17 @ 13:55:05
URL: http://christinemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback