round and round

Innan skrev jag att jag skulle gå och sova men det gick minsann inte! Hur trött jag än är så går det inte att sova för man är så uppe i varv. Jag ligger och tänker på vad jags ka göra imorgon, i övermorgon, i över-övermorgon vilken är SJÄLVASTE STUDENTDAGEN!!! Jag längtar tills frukosten hos Emma Hammar, champagne, äta på restaurang, utspark, åka flak, all god mat som mamma förberett i flera veckor... OCH ALLT LIKSOM! Det är helt sjukt att jag faktiskt ska ta studenten.

Imorgon måste jag städa rummet och så för att imorgon kommer (förhoppningsvis) hela min klass hem till mig och med sig har de våra lärare så ska vi hålla en liten lärarmiddag här! God mat och förhoppningsvis så kan vi supa dom under bordet. Hade varit kul att se vår 60+ lärare, Sten, på lyran. hahaha han blir nog rolig. Eller hohoho kanske för så skrattar han!

Jag får väl helt enkelt avsluta det hela med en liten gullig en för nu måste jag verkligen sova!



I KILL YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback