Solskenshistoria.

Nu sitter jag hos min pojke och pustar ut lite efter 3 timmars shopping. Eller så mycket shopping har det inte blivit utan mest sitta vid kanalen på alldeles för varma plattor där vi drack islatte (barista - allt är helt fairtrade och suuupergott) samt slurpade i oss vars en glass. Jag åt den där smoothieglassen från GB. Mums helt enkelt. Resten av timmarna ägnades åt att leta restaurang till ikväll och köpa lite grejer till mille. Jag har dessutom tittat ut en backpackerväska som jag hade kunnat tänka mig att ha på min rygg i de tre månaderna i Asien. Det är för tusan inte ens 2 månader tills vi åker. Herregud.



Haha denna bild är så lustig för den tog mille på mig när jag gick i ettan. Det var en gång när jag var uppe i media för att "leta efter jane" men givetvis var det för att jag skulle kolla om killen i mina drömmar var där så man bara kunde få titta lite. Det var han också. Och han ville ta en bild på mig och det var förfärligt pinsamt. Men jag minns att jag levde på det hela dagen. Oj så töntigt men det jag vill säga är att inget är minsann omöjligt för han som töntiga lilla ettan satt och kikade efter vid matsalen, den snyggaste på skolan som gick i trean, snyggaste jag sett, han är min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback