student och 11 månader

Ja nu har jag ju varit väldigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna för jag har helt enkelt inte haft tid. Det har jag inte nu heller men jag kan säga som så här att FAN VAD DET ÄR NICE ATT JAG TAGIT STUDENTEN!!!


Själva studentdagen var inte exakt så magisk som jag hade tänkt mig men visst hade jag det jättebra! Dock är magisk exakt den känslan som jag har nu efteråt. Det är så otroligt skönt att vara heeeelt fri! Förutom massa jobb men jag menar det är ju mest ganska trevligt!

Igår blev jag bjuden på date av min fina pojke. Det var en överraskning och den kom alldeles lagom till firandet av att vi spenderat 11 månader som världens bästa par. Inte förrän han lurat med mig till malmö avslöjade han att han fyllt på rabattkortet med så pass mycket pengar så att där var till en duo-biljett till Köpenhamn. Väl i köpenhamn blev jag bjuden på middag som var världens trevligaste pizza på världens trevligaste trappa. Sen så gick vi till Tivoli där själva överraskningen var och det var konsert med självaste KASHMIR. Konserten var underbar, kvällen var underbar och mille ÄR underbar. Helt sjukt underbar och jag längtar efter fler månader tillsammans med dig.



(bilden är snodd av
marioni såklart)

Nu ska jag hoppa i plurret och sen är det dags för tåget till malmö igen. Jag är så kär i den mannen alltså!

Kommentarer
Postat av: maria

åååh det går inte att beskriva gåshuden jag fick av videon! LOVE YOU <3

Postat av: Sarah

åh! så fint gjort av honom!!

2008-06-10 @ 10:33:33
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback