tack tack, väldigt mycket tack.

för igår! Lätt en av de bästa födelsedagarna ever!

Jag är så glad för festen igår. Alla var så sjukt underbara! De senaste dagarnas tvivelkänslor och problem är som bortblåste och jag känner att jag har de finaste vännerna i världen! Det nästan mest underbara var alla presenterna! Inte bara för att det var just presentrer och att det alltid är roligt med presenter. Men det var såna presenter som mina vänner verkligen tänkte på mig när de köpte dem. Det var så personligt och perfekt!

Nu tänker jag rabbla upp vad jag fick för det vill jag minnas föralltid!

- Aladdinchokladask (anna)
- 1,5 liter margaritamix (maria, max, sandra)
- Ett linne av organiskt material (maria, max, sandra)
- Fyra stora muggar (christine)
- redskap till att göra snygga lattes (christine)
- sjal som var glittrig och röd (malin och frida)
- grön anteckningsbok (elise, paulina)
- fjäril som flaxar (elise, paulina
- mugg med sugrör inbyggt (elise, paulina)
- trasa (elise, paulina)
- picknick innan LW (jane)
- receptbok på 1001 cocktails (elin, malin, sara)
- armband (sofie, cajsa)
- chokladtårta (andréa)
- en öl som var smyckad (petter, johanna)
- handgjord telefon, två muggar ett snöre (philip)
- sugrörshalsband (philip)



Nu när jag verkligen går igenom vad jag fick så känns det bara som att det är så himla mycket jag! Så himla fint och perfekt!

Ännu mer perfekt känns den söndag som jag just nu avnjuter. Jag har anmält intresse på lägenheten, städningen är klar och nu väntar bara mys här med chokladasken och sims. Jag känner nämnligen inte för något annat just nu. Jag är så jävla tillfreds!

Det enda som gnager i så fall är ju att det är NIO dagar tills mille kommer hem och de fyra dagar han varit borta har varit en hel evighet.. Jag saknar jag saknar jag saknar!

jag hoppas att alla tar åt sig av denna FETA puss!


som nog förövrigt luktar lite skunk efter bakisraparna som går i ett... men SMACK!

Kommentarer
Postat av: cecilia lind

tack själv för en fin fest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback