where are you pablo?

Jag lyckades ta mig upp i tid och nu är städningen i full gång. Skönt! Sen ska det bli ännu skönare att komma iväg till malmö och skaka av sig alla mardrömmarna jag haft inatt och trängselkänslan.

Inatt drömde jag att Elise var den enda vännen jag hade kvar. Nu är det ju inte så men det kändes rätt lustigt för jag har inte pratat med henne på evigheter. Det är lite synd. Men tur är att hon ska komma till mig på lördag och då ska hon få en megapuss och det hela kommer bli riktigt trevligt. Det är ju imorgon! Imorgon fyller jag år!

Det innebär kalas!


Åh <3

presentbord.

Galet mycket posebilder i bilen... typiskt.

en lille jag.

Tänk att jag sitter och gör detta nu när jag verkligen inte har tid. Dags att städa vidare!

Låten som kommer vara i mitt huvud hela dagen:
Billie the vision and the dancers - Nightmares


:*

Kommentarer
Postat av: maria

DU VAR SOLSKENET


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback