sängkrypen

Varför blir det aldrig så att man går och lägger sig i tid? Idag sa jag att jag skulle vara uppe till elva så jag kunde gå upp tidigt imorgon och ändå sova ut. För tidigt måste jag upp! Det måste man om man ska hinna med allt jag ska hinna med.

Morgondagens schema ser ut såhär på ett ungefär:

8.00 = uppstigning
8.30 - 11.00 = städning av rum + resten av huset
11.50 = ta tåg till malmö
13.30 = vaccineras inför resan
14.00 - 15.00 = shopping på Factory
15.00 = Lägenhetsvisning
16.15 = tåg hem igen
17.30 - 18.30 = förberedelser
18.30 = anledningen till att jag är tvungen att städa hela huset = släkten anländer.
---> Kalas för mig hela kvällen!

Sen ska ni bara se lördagen. Piuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback