aaa work work



Fick helt enkelt börja med en bild på mitt största fan: Elise. Söt är hon.

AH, rätt härligt när man ser i statistiken att jag har exakt lika många besökare varje dag vilket borde innebära att jag har ett par stammisar? Tror att jag kan nämna ett par namn sådär på rak arm och 3 går i alla fall i klassen. Så här är en hyllning till er för att ni är så söta och bara ska få gå i samma klass som mig i 3 veckor till: Puss, puss, tadda dadda daaa! (ni måste säga det högt för er själv med lite melodi på så blir det en riktig hyllningsvisa) Nej, men jag kan verkligen inte sluta prata om studenten och jag är rädd att det kommer bli nämnt ungefär varje inlägg fram tills det är dags!

Gårkvällen blev jättemysig och tårtan blev helt sjukt god! Bästa var när man dansade så att benen sved, helt nykter och att man kunde sjunga högt och busa precis som vilken berusad tonåring som helst. Det är så himla skönt och jag blir så verkligen stolt över mig själv! Stoltast var jag i morse när man slapp allt vad bakfylla heter. Istället kunde jag bara sätta mig upp i sängen, sträcka på mig, gäspa och vicka på tårna samtidigt som fåglarna sitter på fönsterkarmen och kvittrar en sång bara för mig. Som går ungefär som den hyllningslåten jag skrev innan.

Hur som haver. Jobbat har jag ju också gjort och jag tycker verkligen om mitt jobb. Hade du frågat mig var jag skulle jobba för ett par månader sen så hade jag blivit en ångestbubbla som sprack på dig för jag var nämnligen helt övertygad om att jag aldrig skulle hitta ett jobb som jag stod ut med. Men minsann! Och jag står ut med det jättemycket och vill bara jobba hela tiden.

Bästa är när någon ska ha milkshake och jag råkar göra lite för mycket. slurp!

Hittade lite bilder från när vi var i Stockholm:
Fina tjajor

Fräsh på bussen

Saga i sitt esse



Nu ska jag duscha och sen smita till Sällshög där det ska firas att en liten kusin blivit stor och myndig.
hejdå

Kommentarer
Postat av: jullllllllllleeeee

ps. sälshög honung!

2008-05-17 @ 23:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback