apocalypse now.

Nu är jag inte riktigt lika sur som jag var innan trots att alla sur-faktorerna är kvar. Allt blir gärna lite bättre med mat i magen. Jag har minsann lagat mat själv idag. Spagetti och quornfärs-sås (med på tok för mycket vitlök, grattis till er godingar jag ska spendera kvällen med) och det blev supergott. Jag vet inte hur många gånger jag hann tänka hur sjukt bra jag kommer klara mig i egen lägenhet undertiden jag lagade maten och åt. Jag trivs bra som fan när man är ensam och har kontroll på läget själv.

Skjut mig om ni vill men det jag nog längtar efter typ mest är att tvätta själv. Det finns nämnligen inte ord för hur störigt det kan vara med samma storlek som sin syster och nästan samma som mamma. Nu pratar jag inte skit om min syster för hon tar (oftast inte) mina kläder med vilje men det händer alldeles för ofta att mina kläder hamnar hos henne. Och eftersom att hon (liksom jag) inte är den bästa med ordningen på rummet, så får de gärna ligga kvar där tills jag tar fram spaden och gräver upp dem. Det skulle bara vara så skönt att ha ordning på allt det själv! Och nej, tanken som for genom somligas huvuden just nu är dum, jag tänker inte tvätta hela familjens tvätt för att få ordning på läget.. Jag vill ha mitt eget!

Tanken på egen lägenhet och eget liv gör mig faktiskt fruktansvärt uppåt för det är faktiskt inte länge kvar. Troligtvis sitter jag där om ett år, om inte tidigare! För snart tar jag studenten och då kan vad som helst hända.

Nu handlade inte inlägget alls om det jag tänkte skriva om, alltså mitt uppvaknande under körlektionen om hur jag insåg vad jag gör för fel osv och hur denna insikt hade kunnat förbättra många saker i mitt liv. Men det blir ett på tok för långt inlägg om jag gör det nu. Så nej. Nu ska jag istället göra mig iordning för att åka till ystad och spendera kvällen med mina söta soon-to-be exclass-ladies. :(, :), :/, :D, :S <-- känslorna som jag fick när jag skrev det.



flabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback