Bleh

Ibland, som idag, väller känslor bara över och just nu känner jag bara att jag vill kräkas.

Jag sitter just nu ute i uterummet med gasolvärme på. Har avnjutit en middag med grillat grönsaksspett, quornfiléer och hummos som faktiskt kärleksfullt och hängivet har tillagats av mig under dagen. Jag har precis avslutat en labrapport och dricker en supergod dricka men vet ni vad det bästa är? Det är att jag är heeeeeeelt ensam hemma idag och hela veckan också. Det kunde inte kommit lägligare!

Nu ska jag ägna veckan åt att slappna av, lägga tid på mig själv och på skolan och helt enkelt må jävligt bra!

Helgen har varit helt underbar. Speciellt gårdagen som spenderades oavkortat i kungsparken tillsammans med mille, danne och karin. Utan tröja med solfaktor 10. Runt fem gick vi hem om och hämtade grejer för att sen återvända till parken till ett ännu mysigare ställe där det förtärdes grillad mat och vattenpipa. Sen fick jag somna bredvid den bästa. Ah.

Oj, det här blogginlägget gjorde mig gott för tankarna återvände till sånt jag gillar.. som mille, solen och mat. Resten vill jag gärna sluta tänka på och för alltid glömma. Men fan vad det hugger till ibland. Ibland kan jag faktiskt verkligen tänka mig hur ett knivstick i magen känns.


Det här är förresten min nya jacka
Jag tycker om den och den tycker om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback