det är så tråkigt och trist utan dig

Nu hade Q lagt ut lite bilder sen fredagen och dom snodde såklart kameralösa jag!

Festfixar-marioni





Och när vi studsade studsmattan så var vi tvungna att skrika föööörvarnING varje gång vi skulle hoppa ner sådär på rumpan och ställa sig upp direkt. Åh jag älskar sommarkvällar! Så vill jag att varje sommarkväll ska vara: Fina vänner, värme, studsmatta och tårta. Och dans såklart!

Christine har massa fler bilder och det är hon som ska ha cred för dem. men tyvärr har hon begränsat sin bilddagbok för hon fattar bara inte att precis ALLA vill se hennes trevliga bilder!

(Updt: Marioni har minsann också bilder  sen festen som går bra att titta på)

Nu har jag fått hem två avsnitt av Greys Anatomy så nu försvinner jag snabbt som vinden. tjoff!

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. Så lite så :) Den var verkligen fin!



Tack så jättemycket :) Glad jag blir!

Postat av: Annamellita

sv. haha tack så mycket :) Jag har fixat allt på min blogg själv och det är inte alls så svårt som många tror :) Jag har gissat mig fram till saker och så med tiden har jag lärt mig alla koder i stilmallen och kodmallarna så jag vet vart jag ändrar när jag ändrar något. Men gå in på designadinblogg.se. Där kan du lära dig allt som du behöver veta från grunden :) Jättebra sida!

2008-05-18 @ 12:06:05
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: maria

DET ÄR SÅ TRÅKIGT OCH TRIST UTAN DIG

2008-05-20 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback