friday, i'm in love.

Nu sitter jag hos Marioni och har gjort mig klar för kvällens festligheter! Det är nämnligen så att Q fyller år så att vi ska minsann fira denna Quinna med pompa och ståt. Vi har nämnligen förberett den trevligaste tårtan genom tiderna som innehåller grädde, chokladsås, banan, nonstop och maräng och smakar inte helt förvånandsvärt precis som en jättegod marängschwiss!

Idag har jag köpt ett par megafina skor som jag ska ha på mig på studenten. Ett läppstift och lite andra smaskigheter har också inhandlat. Jag älskar läppstiftet för det är så precis lagom sötsnyggt. Jag ska minsann bara dricka festis hela kvällen för imorgon är det jobb och dessutom är det bara en vecka tills jag ska sluta mesa med drickandet och studenttiderna kan sätta igång på riktigt! jajajajajaja.

Sssses.

Kommentarer
Postat av: da sara

sinneeees bruuuuden!!!

2008-05-16 @ 19:09:16
Postat av: Hanno

HAHA jag vet :)Hanno i sin Hannovärld


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback