Friday


Min fredag har nog aldrig börjat så perfekt som idag! Gick upp lite över åtta utan större problem och satte direkt igång med frukosten. Gjorde en portion dinkelgröt och kokte ett ägg. På gröten lade jag på lite tranbär och mjölk sen var det bara att hugga in. Nu är jag helt sjukt mätt och tänkte faktiskt undersöka om det verkligen räcker hela dagen för nu har jag verkligen försökt! Jag brukar vara ganska kass på frukostar så jag är oftast jättehungrig igen runt 10 men nu ska vi allt se.

Jag misstänker nämnligen att jag är immun mot sånt här som ska "förändra"kroppen. T.ex. så köpte jag häromdagen en ask koffeinpiller som jag tänkte testa och se om det skulle kunna vara till någon hjälp på studenten där jag lär dö av trötthet. Igår tog jag två tabletter på en gång vilket borde ha gett mig en liten energikick men icke! Jag kände inget alls.. Trisssst...

Nåväl,  nu ska jag fortsätta min perfekta fredagmorgon med att gå ut och sätta mig i den redan brännande solen. Om tre timmar ska jag till skolan och spela muslim. Skoj!

Haha, på tal om skoj:



Cooltjaj_13 in Österrike. Det är luggen ni faller för va?

Aah, alltid lika kul att sitta vid mina föräldrars dator! Men nu! UT!

Kommentarer
Postat av: hanno

Ärligt? fan vad sjukt, haha:)

Postat av: hannoh

har du gjort dom datortesten än?:P

2008-05-09 @ 11:53:48
URL: http://hannoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback