Gårdagen var igår.

Gårdagen blev trots allt och under närmare eftertanke, en riktigt härlig dag! Jag sov sisodär 2 timmar förlänge och blev missade hela roddningen (syyynd) men efter det gick repet bra och resten av dagen spenderades åt 3 olika sorters tårta som den gode rektorn insisterade på att bjuda sin favoritklass på! Den godaste var den med marängbotten, grädde, banan och choklad! (någon som känner igen?) Men prinsesstårtan var inte mycket sämre. Sen var det en som hette något tyskt som jag inte kommer ihåg men det gör inget för den var inte så himla god.

Jo, sen skrev jag klart det SISTA arbetet som jag ska göra i skolväg fram tills det jag känner för att göra mer. Fast det vill jag inte tänka på för det innebär att då måste jag veta vad jag ska göra resten av livet. Jag återkommer om det!
Jag ringde också
Style By Stars och frågade om klänningen och VET NI?! jag har beställt den! De skulle skicka den redan igår så antingen får jag den på fredag eller så blir det i början av nästa vecka. Förstår någon hur underbart det känns? Eller jag kanske ska återkomma om det också för den sitter kanske jättedåligt..

Sist men inte minst så hade vi vår sista konsert någonsin. Tror jag i alla fall? Men det var kul! Gick inte helt bra ju vilket är lite vemodigt för det var liksom enda chansen.. Men jag får nog ändå säga att jag är nöjd eftersom att det resulterade i ett snack med mitt lärare och ett besked om ett trebokstavigt betyg och dessutom var det det svåraste pianostycke jag spelat så ever. Då kan man ju inte klaga egentligen.

Nu är det i alla fall torsdag och exakt 14 dagar till studenten vilket innebär två veckor för de som inte vet bättre. Torsdag betyder jobb men först ska jag kolla klart på ett kul program om världens dummaste killar (and gosh, are they stupid?!), dricka kaffe och sen motionera! Hörs lite senare, hoppas jag kan få lite bilder sen gårdagen också.

IMORGON ÄR DET BAL men jag har blivit jätteförkyld och det finns nog inget som jag hatar så mycket som just det faktumet. Jag blir typ aldrig sjuk men nu ska det så klart hända när alla annat händer också. Så därför får ni en riktigt lömsk bild på prinsessan Leia och ett fasligt långt inlägg.



Kommentarer
Postat av: maria

aaaaaaaaaaaaaah klänningen :D jag sa ju det!!!!

Postat av: maria II

lömsk bild? jag älskar dig som prinsessan leia! i want more! ;D

2008-05-22 @ 22:52:03
Postat av: gustis

Gaaah! Va übercoolt att vara utklädd till prinsessan Leia, Respect.



pussipusspådej

2008-05-23 @ 01:45:29
URL: http://lokomotivhiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback