get the cool shoe shine

Dagen började med att jag vaknade helt extremt kissig och var tvungen att gå upp fastän jag bara sovit i 6 timmar och inte alls kände mig redo för den nya dagen. Efter en ungefär 5 minuter lång kissepaus (inte ofta man kissar i hela fem minuter!) så bestämde jag och mamma att det var dags att övningsköra med mig och den körningen tog oss till Komstad. Det är en liten by typ mellan Kivik och Tomelilla och de har en stor affär med massssor av skor som är billiga. Så det var inte mer än rätt att jag köpte lite skor.

Tänkte faktiskt dela med mig av dem här så ni kan tänka er vad tjusiga mina fötter kommer att känna sig i sommar.

Skorna nedan har jag lagt undan i Ystad till på måndag och har inte kunnat sluta tänka på hur mycket jag tycker om dom. Jag brukar inte känna så för mycket så därför tänkte jag att det var helt självklart att jag skulle ha dem även om jag hittar billigare, fina skor. Men nu hittade jag minsann billigare skor, fast samma! 150 kronor billigare till och med så de blev automatiskt finare tycker jag.



Dessa var kärlek i första ögonkastet. Tycker hemskt mycket om rosetten på tårna och att det är en sån miniklack som inte gör mig 2 meter lång utan klarar av att få mig att känna mig som en dam ändå:



Och nu tänker ni säkert att mina fötter inte alls kommer att känna sig fina om de ska gå i klackar hela sommaren, de kommer snarare känna sig döda. Men frukta ej fydderna, när de är trötta är det dessa ljuvligheter som jag ska smyga runt i:



Ah, vet inte hur länge jag har velat ha såna här. SÅ sköna, SÅ snygga och såsåsåså SOMMAR!

Thank You Komstad. I'm satisfied.

Kommentarer
Postat av: Sarah

sånna har jag med (de sista) de är underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback