hallon och halsbränna

Alltså det får faktiskt bli ett lite böligt inlägg idag för jag är så himla nere och sur.

Anledningar till att jag är nere och sur:
  • Jag har inte fått min klänning än även om de sa att de skulle skicka den redan i onsdags. Om jag inte får den imorgon så hinner jag inte se den innan siesta.
  • Jag har inte sovit ordentligt på hela helgen så jag är trött.
  • Osund helg har gett mig halsbränna och magont.
  • Jag kommer inte kunna lämna tillbaka den andra klänningen som var dyr och jävlig utan det är tillgodo-kvitto som gäller och det kommer göra min mamma nere och sur vilket innebär att jag också blir det. Eller är.
  • Vädret är jätte-jätte-jättefult
  • Jag har prov imorgon, som känns superonödigt på alla sätt och vis.
  • Jag ligger minus på kontot
  • Och därmed inga pengar till att köpa "förtäring" till siesta.

Så nu kan du må jättebra över att du är du och att du inte är jag. För det är så förfärligt synd om mig!!



Kommentarer
Postat av: mille

Utöver allt det dåliga så hade vi faktiskt den mysigaste söndagen på länge ;]

2008-05-26 @ 15:34:02
Postat av: elin

men piiika, du låter ju nästan som jag :) chillkväll i ystad gör dig gott, lövi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback