i've got nothing to wait for.

Vilken tråkig dag det varit idag! Det enda roliga var att vakna bredvid mille och luncha med maria vilket visserligen är mer kul än vad vissa får göra under hela sin livstid så man borde nog inte klaga..

Nej men vad jag ville säga var att imorgon är det Onsdag och då ska vi ha examenskonsert på Ungdomens hus i Ystad. Det börjar 18.30 och jag vill att precis alla ska vara där! Jag ska spela Shoreline med Anna Ternheim och då har jag på sång; mig, Elin och Maria samt Tobias på melodika. spännande eller?

Har dessutom äntligen köpt studentklänning men jag tänker inte lägga upp bild på den förrän det är själva studenten. Dessutom tyckte jag inte att den var så fin längre idag vilket känns tråkigt men som tur är så har jag typ 16 dagar på mig att ändra mig! Idag slog det mig vad fort trean har gått. Dagbokslåset som jag provisoriskt hängde i skåpet den första veckan hänger fortfarande kvar. Tidigare har man liksom bara tänkt "japp, snart är det student", men nu har det blivit "JAHA? snart är det MIN student!" och jag tänker på när jag och min klass kommer utspringandes från stora porten och jag kramar om mamma som säkert kommer gråta för hon är som jag och då kommer jag också gråta. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback