katshing

Ohyeah. Bloggen når nya höjder när det gäller besökare och det tycker den är trevligt.

TREVLIGT är att det faktiskt blir markus krunegård ikväll.
Det som är mest spännande är hur det blir efteråt... Kommer jag att trappa ner mitt markustjat eller kommer det bli ännu värre? Hur som helst så kommer det bli för jääävla nice ikväll! Inte bara för markus för jag ska nämnligen på min första 20års-kväll och det får mig att känna mig lite vuxen.

Läste för övrigt klart Flyga Drake precis och jag rekomenderar den starkt. Den slukade upp mig och jag slukade upp den. Och det var en smaklig måltid. Dessutom har jag skrivit klart en samhällsuppsats som blev kickass. Istället för att gosa ner mig i soffan och titta på ishockey med Filip och Mille så ska jag läsa några rader religion.
Allt jag hör är bara:

check
bock
check
bock
check
bock
två veckor kvar.
IIH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback