Låt tankarna styra vad hjärtat känner

Nu är det ju faktiskt lördag och jag ser det som att helgen är slut för nu måste jag verkligen sätta igång med slutspurten. Det är förtusan bara TRE veckor kvar nu innan betygen sätts och det är alldeles sjukt mycket kvar att göra!
Synd att min motivation är på noll och jag inte har någon lust att ta tag i något alls överhuvudtaget. Det känns lite tråkigt för den känslan går ut över folk jag bryr mig om men jag kan inte hjälpa det.

Jag sitter alltså här och av någon anledning har jag huvudet väldigt mycket på sned, åt höger. Kan tänka mig att jag ser jävligt ful ut men eftersom att jag skriver om det samtidigt så känns det lite oäkta att sätta det i någon normal ställning. Det är väl lite så jag känner. Alleles för sne för att orka rätta till.

Låten som inte försvinner ut mitt huvud är:
Markus Krunegård - Se på mig nu, vad tycker du

Ja, jag vet.. extremt mycket markus på senaste tiden men han sätter liksom ord på min surrealistiska vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback