Men vad är väl en bal på slottet?

Det är dags. Och oj vad jag inte känner mig redo helt plötsligt.

Dagens schema:

9.00 - upp och duscha
11.00 - vara på salong La Pe Tie och få håruppsättning
14.00 - vara i Ystad på H.U.D. och bli sminkad samt byta om
15.00-16.00 - åka till sjöbo och Malin för fördrink samt fotografering
17.00-18.00 - anlända till Svaneholms Slott i veteranbil
18.00 --> - Bal på slottet.

Nu är klockan tjugo i ett och om ca en timme ska vi åka till Ystad. Håret är alltså uppsatt och det blev lite svinrygg,
Audrey Hepburn-style och jag är supernöjd! Klänningen är framhängd, skorna putsade, smyckena klara och jag har även lyckats få i mig en tallrik dinkelgröt med tranbär och banan trots att jag känner mig riktigt illamående av nervositet. Åh, vad jag längtar tills jag får sminket och klänningen på!

Vi kommer givetvis fota hela spektaklet så jag lovar att ni ska få se bilder sen! Tills dess får ni nöja er med en bild sen sisodär 2005 på mig och min kavaljer när vi konfirmerades. Var det 2005? eller 2004?


Visste ni att Calle är en av mina två äldsta vänner? Jag tror inte att denna sorts Erika hade existerat nu om det inte funnits en sådan Calle.


vackert... Sen Cran Canaria förra året.

Nåväl, nu får jag sätta fart!
den kan vara tråkig, trist eller.. alldeles alldeles.. underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback