nej till allt jag vill men inte törs



Åh, i lördags var det förresten ABF-festival i Lund och Kristian Anttila gjorde mig lika spattig i benen som vanligt. Solen tillsammans med marioni höll mitt humör på topp och i sommar har jag störst glasögon av alla!

Antons kommentar på dem var att de lär förstöra hela mitt ansikte i sommar men det tycker då inte jag.. Tvärtom! Jag är ju faktiskt inte en sån som blir blixtbrun så det kommer aldrig bli några fula linjer som jag tror den uppnosiga pojken pratade om...

Ih, på onsdag ska jag se markus krunegård om debaser är snällt mot mig! och om jag nu skulle bli straffad för att jag är född ett år och ett par månader för sent så kommer kvällen ändå spenderas med något snyggt som alltid är snällt mot mig även fast jag bara är arton.



Lite bilder snodda från
den soligaste solstrålen! Jag har ju inte själv någon kamera för tillfället för den har fått sig en törn efter att ha varit i Elises sällskap lite för länge. Nu är det ju bara ett materiellt ting och jag tycker om henne ändå plus att den nog går att laga så snart blir det förhoppningsvis lite egna bilder igen. Jag vill fota mer än någonsin i sommar!

Fast nu måste jag sova för jag måste gå upp om sisodär sex timmar och det är på tok för lite för en redan trött jag.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback