nobody likes me baby, if i cry

Jag får helt enkelt ta tillbaka det jag skrev i förra inlägget för jag har inte alls hittat någon klänning. Jag tänker lämna tillbaka klänningen för jag tyckte inte alls om den längre... Fan vad fåfänga ska ställa till med bekymmer man vad ska man göra?

Det tycks vara så att allt annat i hela världen är roligare än religion. Comeooan, det är EN skrivuppgift kvar!

Tegan & Sara är en av sakerna jag tycker är roligare. Jävligt lägligt att upptäcka deras brillians nu när man absolut inte har tid att uppskatta den. Eller har egentligen ingen tid till den... Nu råkar det vara så att det är denna låten som jag nu tänker dansa mig varm till ensam i mitt rum. För jag fryser så förfärligt även fast jag ligger under två täcken.


Kommentarer
Postat av: sara

tegan & sara är mums!

2008-05-20 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback