oh rrröddingee.

Valborg! trevligt och ganska odramatiskt ja... förutom vattenkriget, elise vs. erika där även civila fick sätta livet till. Men kul var det! Dock är vattenkrig verkligen en sån sak som ENDAST är kul för stunden för i samma stund som den uppspelta känslan lagt sig så suger det verkligen! Man är blöt, fryser och plötsligt lagom hatad av alla.

Tur var ju då att vi ett par timmar tidigare hade haft körsång för gamlingarna som hade middag i rummet bredvid där jag även bjöd på äkta gangsterrap och jag körde min senaste hit som heter - Röddingevisan. Det är en cover, fritt översatt.. Det hela låter ju faktiskt ganska pinsamt men faktum var att publiken ääälskade det, en succe! Jodå, men tack för festen damer så hoppas jag att vi festar igen snart när inte den normala seghetströttheten blandas med övertrötthet som på något vis blir helt otroligt jävla jobbig för allmänheten..

image62

Sen är det ju fiiinastes födelsedag och vi fick hela festen att sjunga för honom efter tolvslaget igår :).
Grattis gullegullan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback