poorpoor

Eller ja, jag insåg precis att det är superdumt att ge sig ut och springa när man är förkyld för då lär det bara bli värre så jag sitter nog här ett slag till. Dessutom har de Coldplaymaraton på ZTV och det känns ju lite knasigt att missa helt frivilligt?



Tittade tillbaka i min bilddagbok lite och hittade bilder som tåls att läggas ut igen.
Denna bild har varit med på bloggen också innan men det var minsann också längesen.

Nu ska jag göra ett STORT glas oboy för jag tänker dricka som fan så jag sköljer ur denna snuvighet ur min kropp. För om exakt en vecka tänker jag redan vara på lyran även om klockan bara är tio för då är det S!ESTA. Någon som längtar lika mycket som jag?

Kommentarer
Postat av: mew

jag ska också till siesta, men jag åker mer før raggarrundan inne i hæssleholm!

Postat av: maria

gissa!

2008-05-22 @ 15:09:05
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: Sarah

här är en!

2008-05-22 @ 21:46:19
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback