promnight, baby.

Åh jag är verkligen supernöjd med kvällen! Jag kände mig så otroligt fin så det hade kvittat hur balen hade varit i övrigt för när man känner sig så fin så lyfter det upp allt. ALLA BILDER

Nu var det som tur jättehärligt annars också. Maten var jättegod, vinet var gott och dansen var också smarrig! Vi fick sparris till förrätt, kyckling (eller quorn om man är mig) med potatismos och grönsaker med en jättegod sås och sen var det en helt fantastiskt god chokladmousse till efterrätt som jag slukade tillsammans med halva calles också. De hade live-band som spelade såna halvkassa melodier som blir fruktansvärt roliga efter ett par glas champagne och lite vin. Jag dansade så att jag knappt kunde stå på benen och det gjorde alla andra också. Att sen mina fötter fortfarande nu värker utan dess like känns bara bra. Så mycke värt det!



Nysminkad och dramatisk



fantastiska vänner. nej jag tycker inte heller att jag är så blek...



stilig bil, stilig kavaljer (callevjer)



Det var helt enkelt precis som jag hoppats på.

Nu har jag lagt helt för mycket tid på detta. Har ju lagt upp nästan alla bilder vi tog uppe på bilddagboken så jag tycker aboslut att ni borde kika där också. Nu måste jag rusa och plocka ihop kläder för ikväll blir det Inkonst och Ljudpark i malmö med dom bästa!


Puss


Kommentarer
Postat av: Hugo

Känner inte dig eller så, men du är verkligen riktigt vacker.

2008-05-24 @ 19:17:50
Postat av: maria

jag håller med hugo fast jag känner dig, och himla tur är väl det för vem skulle jag annars vara? du är så vacker, vacker, vacker, vacker att jag blir svimfärdig och jag älskar att du älskar mig, jag älskar att jag älskar dig och du är så fantastisk! du är bäst!

Postat av: Sara

Åhh vilken underbar förstabild! Och andra, tredje och fjärde med för den delen! DU är underbar!

2008-05-25 @ 09:55:48
Postat av: maria II

oj herregud, din skönhet är bländande!

2008-05-26 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback