ring doktorn och skicka nån.

Alltså förlåt mille, men kan vi inte bara strunta i resan så kan vi köpa klänningar till mig för alla pengarna istället? Nu har jag nämnligen fastnat för denna sida: http://www.asos.com/ och blir kär i varje klänning jag ser.
Jag tänkte inte ha en sån blogg där jag lägger ut bilder från webshopping-sidor men alltså joo, det fick nog bli så ändå.
Jag kommer köpa denna klänning. Jag vill ha den på mig i sommar på väg ner till stranden eller på en sen sommarkväll i någon mysig trädgård.



Jag måste gå och lägga mig nu för jag känner att min babylonsjuka blir värre för varje "next" jag trycker.

Kommentarer
Postat av: mille

Men jag kommer åka i vilket fall somhelst

2008-05-23 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback