satisfaction

Nu börjar allt ändå ordna upp sig känns det som. I Söndags trodde jag att min värld skulle gå under och inget ville min väg över huvudtaget. Men sen i söndags så har jag ändå hunnit avsluta 5 ganska stora projekt som legat som 100kilosvikter på mina axlar och jag är inte alls särskilt stark.
Jag och elin hade en sjukt grym idrottslektion för att förbättra chanserna för det där trevliga trebokstavliga betyget. Iförda endast tights, halvkortlinne och benvärmare (som förövrigt verkligen var myyyycket spexigare runt 01.00 igårkväll) så höll vi en sjukt bra lektion och alla var precis så svettiga som vi hade hoppats på! Jag hade visserligen hoppats på lite mindre svett på min kropp men jag skyller på frukosten och för lite sömn.

Annars idag har mina älskade teaterbarn haft uppvisning inte mindre än 3 gånger och jag är otroligt nöjd. Nu är projektarbetet äntligen slut och det är inte klokt vad det verkligen känns som att allt bara ordnat sig på bara två dagar. Igår var det exakt en månad till studenten = hundra miljarders år av lidande. Idag är det en dag mindre kvar till studenten = typ inget alls och det kommer att bli så fruktansvärt nice!

Jaja, hade inte den nya platån krånglat så hade jag bjudit på en bild också men nu får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback