sovmorgonmongo

Nu har jag precis avnjutit en frukost som jag lyckades få helt ekologisk sånär som på saltet. Det blev dinkelgröt med banan och mjölk för den som undrade och jag blev mätt. Klockan börjar nu närma sig elva vilket innebär att min kör har dragit igång.. Men jag är ju här? Det är somsagt helt fruktansvärt ljuvligt att vara ensam hemma men en sak som min mamma var väldigt duktig på var att få upp mig om morgonen. Sen händer det ibland att man försover sig lite men fyra timmar är väl lite att ta i va?

Jag gråter inte för det, verkligen inte. Utan nu ska jag lägga mig till rätta och återvända till det som höll mig uppe typ hela natten: Flyga drake. Alltså boken... Det är så otroligt härligt när man försjunker sig helt i en bok så att det känns som att allt annat runt omkring är helt onödigt och långt bort.

Dock så är jag ju tvungen att åka in till skolan ändå idag för vi ska ha teateruppvisning i D1 med de små barnen för projektarbetet. Det är klockan 13.00 och alla som befinner sig i Ystad eller funderar på att ta sig in dit är varmt välkomna!




Siesta förra året! Så jävla fräsch!!
Nu är det i alla fall snart dax igen och då ska precis allt jobbigt vara över.

Kommentarer
Postat av: marris! igen

Utan nu ska jag lägga mig till rätta och återvända till det som höll mig uppe typ hela natten: Flyga drake. Alltså boken...



hahahah vad jag skrattade. jag är trött. du är rolig. hejdå!

2008-05-15 @ 20:11:26
Postat av: Erika

Haha, det har jag inte ens tänkt på. gud vad korkad jag är! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback