suffer for fashion

Idag har faktiskt varit en fantastiskt bra dag så därför tänker jag, i motsats från igår, lista upp saker som gör mig glad idag.
  • Jag fick reda på 6 MVG vilket innebär att jag har det betyget i alla ämnen utom ett av de jag haft under detta halvår.
  •  Det var sista skoldagen jag någonsin har på ÖP
  • Jag åt frukost hos sara vilket är typ det bästa som finns för de har alltid en massa gott.
  • Jag och pappa köpte brassestolar som jag ska ha med imorgon och peppen växer
  • Jag har i princip packat klart allt!
Sen det som egentligen är trevligast med dagen är att det är studentsupé på skolan (Wow! finmiddag i skolmatsalen...). Och det innebär att man får lov att göra sig lite extra fin, vilket jag nu gjort mig!


SIESTA IMORGON GRABBAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback