Takeaway.

Ibland blir jag faktiskt lite avundsjuk på mig själv för att jag har ett så bra jobb! Det är supermysigt, mina arbetskamrater, eller kollegor som man lite fint kan säga, är jättetrevliga och ibland så går en kaka eller något sånt isönder och då får jag den om jag vill eller så blir det som idag att det blir en massa bröd över och även det kan jag få om jag vill. Vilket jag ville för ikväll känner jag för en promenad och den promenaden bär iväg mot ankdammen. Där finns nämnligen en massa övergödda ankor som jag vill göda lite till.

Plus att min dator vill verkligen inte sluta sega sig så jag vill inte sitta här mer.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var inte så jäkla många ankor ändå :(

2008-05-24 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback