lets talk about that.

Åh, i morse när jag gjorde mig iordning och skulle smita till skolan så kände jag mig så himla fin. Jag har på mig min nya klänning från HM och en mysig grön sjal. Ett plus är att klänningen är av organiskt ull och jag vet inte, det gör liksom att den känns ännu finare på något vis.

Dock känner jag mig inte lika fin längre... Kan inte riktigt sätta fingern på varför men det var nog tur för annars blir jag så himla divig och måste gå och svänga på håret och sånt. På tal om det så har jag haft Adam Tenstas - My Cool på huvudet hela dagen så det måste ha något med allt att göra. Men det är kul för man känner sig verkligen 1000 gånger gladare när man känner sig fin.












Skulle ha tagit ett foto på oss i grupprummet just nu. Jag, malin och madde har alla tagit med oss våra datorer så det är ett äkta 1337-lan här inne. Eller äkta vet jag inte. Jag ser inte till någon jolt och fisken till lunch smakade inte alls som cheeseburgare...

Då ses vi förhoppningsvis ikväll Markus!

Kommentarer
Postat av: marris

MEN ÅH VAD FIN DEN ÄR! den vill jag låna någon gång hihihihihoo. du är finast finast <3

Postat av: madde

men bourgaren var utsökt?

2008-05-17 @ 18:17:52
Postat av: Annamellita

Den klär dig verkligen! Riktigt söt :)

2008-05-17 @ 23:14:52
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback