we don't want these days to ever end

Nyrakade ben och nyklippt lugg. Jag är redo!

Jag hade faktiskt först inte tänkt att raka benen alls innan studenten. Typ som ett slutspelsskägg.. Tro det eller ej men jag började faktiskt gilla att ha päls och kände mig rent av lite cool i det och dessutom så spann man så gott om mille klappade mig på benen och kliade mig lite bakom hälen. Nej, det gjorde jag inte, det hade varit konstigt...

Aja, det fick åka av och nu är allt packat och klart! Nu ska jag åka till malmö och möta snuttegullet och sen bär det då iväg mot soliga hässleholm (VÄDRET HALLÅ!!!). Fast först ska jag byta klänningen, köpa bikini och sovsäck. Segt men sant.

NU blir det bråttom! NU ska jag iväg och sova i tält 4 nätter bredvid den bästa och jag tänker inte vara nykter ett dugg!! hejdå bloggen, vi ses på söndag! Om jag lever då.. In sha Allah! peeeeeeeeeeeeeeeeeeeepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback