whattodo-whattodo-whattodoo

usch jag kan inte känna där glädjen inför studenten som alla pratar om.. Tror jag hör minst två gånger varje dag hur olika folk påminner mig om att "jaa, nu är det snart student" "nu är det inte långt kvar" och liknande. Den där glädjens dag där vi står på trappen och sjunger något, förhoppningvis svenskt, finns inte i min tankebana just nu. Den där dagen är om 100 år och jag ska hinna med hela mitt liv innan dess.

Ångest är bara att titta på to do-listan som förövrigt har blivit to do-listor och snart kan jag tapetsera hela mitt rum med skiten..

Nä nu får jag försöka trycka in lite solsken i bloggen för det måste vara otroligt tråkigt att läsa om hur jävla sur jag är hela tiden.. Det är faktiskt väldigt fint väder ute och jag har världens sötaste kisekotte i mitt knä som sitter och tittar på vad jag skriver för något.

Äh, det var allt solsken för idag för jag känner mig inte alls solig. Snarare åskig eller kanske en riktigt genomträngande dimma typ...

image63
Okej en ganska solig bild där omständigheterna inte kunde vara bättre:
Det är sommar och jag har munnen full av popcorn!
Tittar man lite noggrannt så ser man också att mina armar inte ser ut som på ett lik - också nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback