you want what you cant get.

neeeej, nu har jag kärat ner mig totalt i denna klänning! Den är inte särskilt dyr heller, 399 kronor och finns på stylebystars.com. Det lustiga är att jag hittade hemsidan på blondinbellas blogg.. Tja, något bra ska den bloggen vara till antar jag. Helt underbar klänning eller vaaad?!



MEN såklart så är det 2-3 veckors leveranstid och det är exakt 2-3 veckor till studenten vilket innebär att det inte lär gå att få hem den tills dess.. Alltså titta, den har precis allt!! Någon som är grym på att sy som bara kan slänga ihop en sån till mig nu på en gång?

Kommentarer
Postat av: maria

aaaaaaaaaaaaaah vad fin! den var verkligen perfekt! kan du inte ringa/ maila dom och fråga om dom kan göra ett undantag? eller något.. du måste ju försöka i alla fall! jag tror inte att jag skulle kunna sy en sån fin klänning! annars hade jag ju gjort det till dig.

2008-05-20 @ 21:38:30
Postat av: Erika

Jag har mailat dom och om de inte svarar imorgon så ringer jag! Det måste ju gå att göra ett undantag? HOPPAS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback